O FIRMĚ

Skupina Orange & Green


Naše společnost Resal nabízející na trhu platformu CIBS je součástí skupiny Orange & Green (zkráceně OG).


Jedná se o celorepublikovou síť obchodních zastoupení sloužících současně jako servisní a vývojová centra, která zajišťují nejen dodávky kvalitních produktů z oblasti informačních technologií, ale především jejich dokonalé využití. OG má v současné době více než 10 zastoupení v České republice. Obchodní síť pod značkou OG obchoduje od září 2003.


Při realizaci Vašich potřeb není naší hlavní snahou dodat cokoli, ale především zajistit maximální možné využití informačních technologií ve Váš prospěch. Dodáváme Vám především řešení na míru při zachování příznivých cenových relací. K dodávaným řešením patří nadstandardní servisní služby. Nejste rozhodně dalším z řady zákazníků, ale rovnocenným obchodním partnerem.


Díky této obchodní politice s Vámi, našimi partnery, realizujeme celkový obrat více než 150 milionů korun ročně. Síťová infrastruktura realizovaná pro naše partnery bezchybně funguje v mnoha podnicích a organizacích. Spolupracujeme i na velkých celorepublikových projektech našich partnerů, mezi které se řadí význačné firmy či státní organizace.


Spolupráce s OG Vám přináší možnost využít specifické znalosti a zkušenosti lidí, které se dnes nevyplatí zaměstnávat ve Vašem vlastním týmu. Skupina OG zaměstnává více než 80 odborníků. Získáváte možnost využívat technologie, do kterých se Vám zatím nevyplatí investovat.

Kompletní kontakty na jednotlivá zastoupení jsou dostupné na www.og.cz.


Společnost Resal spol. s. r. o.


Společnost Resal se sídlem v Ústí nad Orlicí v České republice zaměstnává 28 pracovníků – obchodní konzultanti, vývoj, zákaznická podpora, dohled sítí, technici, hotline, …. Resal se specializuje na vlastní produkt - platforma CIBS. Kromě toho pak na běžné dodávky IT technologií, služby typu provoz datových sítí a telekomunikačních systémů, implementace serverových systémů MS a Linux, servisní podpora, Internetové služby a www prezentace. Resal je autorizovaným servisním střediskem na produkty IBM a Lenovo. Naše služby se provádějí v sídle společnosti i u zákazníků, jak v průběhu pracovní doby, tak i mimo pracovní dobu. Lze garantovat dobu odezvy (Response time) i dobu obnovení chodu (Fix time). Společnost disponuje vlastním moderním datovým centrem pro služby SaaS a vlastní hotline s každodenní dostupností od 7 do 22 hodin.


Na platformě CIBS se podílí 21 lidí, na obrázku vidíte jména nejdůležitějších z nich. Obzvlášť velký důraz klademe na podporu našich partnerů. Je možné využít podporu 8 hodin nebo dokonce 11 hodin každý pracovní den. Záleží jen na Vašich potřebách.


firemmní hierarchie